Jak zgubić brzuch?

Mając kilkuletnie doświadczenie jako trener personalny nie raz nie dwa słyszałem pytania jak zgubić brzuch, jak z tego rejonu ciała schudnąć i czy to w ogóle możliwe?! Dlatego postaram się w niniejszym artykule odpowiedzieć na te nurtujące wiele osób pytania i wskaże Wam kilka wskazówek.

Wyrzeźbiony brzuch – regeneracja jest bardzo ważna!

Jeśli chodzi o wyrzeźbiony brzuch to powstało już tyle artykułów, że wszystko powinno być jasne I klarowne. Nie mniej jednak do niniejszego aspektu podejdę od trochę innej strony. Pamiętajcie, ze ciało należy traktować jako jedność i jeśli chcecie mieć jeden rejon ciała pięknie wyrzeźbiony – zadbajcie o to aby poprawić wszystko. Oczywiście - wygląd zewnętrzny jest bardzo ważny, lecz podchodząc do zmiany sylwetki – podchodźcie także do zmiany samopoczucia. I tutaj przechodzę do sedna początku mojej wypowiedzi. Regeneracja – to słowo klucz, które znaczy tak mało, a w rzeczywistości tak wiele! Nieodpowiednio zregenerowany organizm niechętnie redukuje tkankę tłuszczową, a i chęci do treningów są mniejsze. Regeneracja to bardzo ważny aspekt, o który należy dbać każdego dnia, bo gdy to będzie zachowane – zdecydowanie łatwiej będzie o dobre samopoczucie, lepszą redukcję tkanki tłuszczowej, a co za tym idzie – wyrzeźbiony brzuch!

Dieta i trening to przyjaciele wyrzeźbionego brzucha!

Nie odkryje Ameryki jeśli napisze Wam, że obok regeneracji to właśnie odpowiednia dieta, trening oraz deficyt kaloryczny to najlepsi przyjaciele pięknie wyrzeźbionego brzucha. Bez deficytu kalorycznego nawet najlepiej i najciężej wykonany trening nie spowoduje, że na brzuchu pojawi się słynny ,,sześciopak”, o który by można trzeć marchewkę. Niestety bądź stety taka jest prawda, że jeśli chcecie mieć pięknie wyrzeźbiony brzuch – Wasz organizm musi mieć niski poziom tkanki tłuszczowej. Przy większym poziomie tkanki tłuszczowej (12-15%) mięśnie brzucha będą widoczne, lecz nie tak jak przy niższym poziomie. Nie należy jednak przesadzać, gdyż organizm również potrzebuje odpowiedni poziom tkanki tłuszczowej, lecz zakres tkanki tłuszczowej u mężczyzn w zakresie 10-12% i ok.15% u kobiet będzie odpowiedni dla ładnego wyglądu brzucha, jak i bezpieczny dla organizmu.

Rekomendacja Bodypak dla Ciebie:

Wsparcie stawów z izotonikiem
64,98 PLN
Zobacz Produkt
Essence Inosine Plus - 90 kaps.
29,99 PLN
Zobacz Produkt
Trec Adaptogener - 120 kaps.
59,99 PLN
Zobacz Produkt

Dieta i regeneracja to jedno, ale nie należy zapominać o odpowiednim treningu mięśni brzucha!

Tak samo jak trenujecie klatkę piersiową, plecy, czy mięśnie nóg – tak samo w planie treningowym należy uwzględnić mięśnie brzucha! Z uwagi na przewagę włókien wolnokurczliwych podstawa w treningu mięśni brzucha powinny być ćwiczenia z większą ilością powtórzeń, natomiast warto przeplatać je z ćwiczeniami z większym obciążeniem jak np. allachy bądź brzuszki z obciążeniem w rękach. Warto także zadbać o wzmocnienie tzw ,,core”, a więc mięśni, które odpowiadają za centralna stabilizację i które odgrywają niebagatelną rolę w odpowiedniej kondycji kręgosłupa.

Jak najbardziej sprawdzą się powiedzenie, że mięsnie brzucha robi się w kuchni. Bez odpowiedniej diety będzie bardzo ciężkie, lecz Mimo to należy o nie dbać jak o każdy inny mięsień! Nie katujcie się także setkami brzuszków dziennie, gdyż mięśnie brzucha również potrzebują odpowiedniej regeneracji i należy odpowiednio wdrożyć trening brzucha do planu treningowego. Wystarczy 3 razy w tygodniu kilka ćwiczeń, aby w połączeniu z dietą I regeneracja mieć pięknie wyrzeźbione mięśnie brzucha!

Michał Lebiest

Trener personalny

regulations
Porównaj produkty
0
Usuń z porównania
Ukryj
Wyczyść
Why is it worth trusting us?
l s='Express shipping' mod='bpsocialproof'} Express shipping
SSL secure shopping SSL secure shopping
Freebies with every order Freebies with every order
Attractive loyalty program Attractive loyalty program
Follow us on Instagram #bodypak