10% off! CODE: ALL10  Free shipping for orders over 1000 zł! Code: DD1000
Trening

Natalia Grzyb - powitanie!

  • 2878 odsłon
  • 0 komentarzy

Siemano wszystkim! Jak wiecie- albo i nie wiecie, jestem dość młodą zawodniczką bikini fitness. Mam za sobą dopiero 1 start (debiuty 2017- 6 miejsce), więc dopiero co zaczęłam wdrążać się w świat sportów sylwetkowych, przez okres wiosenny zdecydowałam nie pojawiać się na scenie – choć nie oznacza to, że spoczęłam na laurach. Przez cały czas ciężko pracuje nad formą, aczkolwiek były ważniejsze sprawy jak szkoła,  matura bo obecnie skończyłam liceum. Ale dobra, do sedna- kolejny cel to Mistrzostwa Polski Juniorów, które odbędą się w październiku. Oczywiście swoje życie w większości skupiam na zawodach więc chętnie podzielę się z wami jak to wygląda.



Dieta:

Zacznijmy najpierw od podstaw. Jak wygląda moja dieta? Przede wszystkim jest zbilansowana!  Dzięki temu jestem w pełni zdrowa pod względem hormonalnym- wszystko jest dobrane według potrzeb. Obecnie bazuje na ok 1900kcal – tak to już redukcja. Nie jest skrajna, aczkolwiek warto zredukować poziom tkanki tłuszczowej z głową. Swoją „masę” zakończyłam końcem czerwca. Szczerze mówiąc, nie powiem wam o wadze zbyt wiele bo jej nie kontroluje szczególnie, moim wyznacznikiem jest tylko lustro. Ale na pewno kilka kg. Wpadło od lutego  Nie ma skrajności, o czym mowa? W diecie śmiało bazuje na owocach, nie opieram się tylko na kurczaku z ryżem a przede wszystkim kombinuję. Sami zresztą zobaczcie! Cheat meal obecnie robię  raz na dwa tygodnie z racji tego, że dość lepiej schodzi ze mnie %bf – co wtedy jem?:) Kocham słodycze, a jedynym uzależnieniem są snickersy, nieważne czy wleci do mnie ogromna pizza z boczkiem czy burger z podwójną wołowiną! Snickers na dobitkę to obowiązek haha.

Trening:

Tu zacznę inaczej. Mój trening opiera się na dwóch etapach, jeden z nich to podstawa czyli trening siłowy, który wykonuję 4x w tygodniu a drugi rodzaj to pozowanie. Uwierzcie mi, że czasami jest bardziej męczący niż noszenie żelastwa. Dlaczego? Skupienie, panowanie nad ruchami, odpowiednie ustawienia.. i przede wszystkim masa, masa,  masa pracy nad wszystkimi niedociągnięciami. Niestety możemy mieć piękną sylwetkę na scenie ale wszystko zależy od tego jak ją pokażemy sędziom 
A jak ich zaciekawić? PROPORCJE i tu tkwi haczyk. Przecież nie ma ideałów, nad czym pracuję obecnie? Pomijając mięsnie pośladkowe, BARKI! To jedne z moich najsłabszych partii, które wymagają największego nacisku aby podkreślić daną „V” w ciele, za którą odpowiada obręcz barkowa i plecy. Ale chyba mi się udaje i jest coraz lepiej! Więc tak jak wspomniałam 4 treningi tygodniowo dorzucając  do tego interwał bądź aeroby i codzienne pozowanie to rytuał  poniższe zdjęcie z zeszłego tygodnia!

Motywacja:

Zastanawialiście się kiedyś jak to jest z motywacją? Zazwyczaj mam tak, że w życiu zapamiętuje kilka ważnych słów, które w jakiś sposób trafiają do mnie i pogłębiają myślenie, takimi słowami są np.  słowa mojego trenera  „MOTYWACJA JEST TYLKO NA CHWILĘ, WAŻNY JEST CEL”. Właśnie tak jest. Uwierzcie, że ja też tracę motywację a potem znów  ona wraca. To normalne! Radzę sobie jednak  psychicznie poprzez cel, który sobie wyznaczyłam. Zobacz przedstawię ci to: masz motywację, aby trzymać dietę- mówisz nie zjem tego cukierka który leży obok ciebie i się zajebiście uśmiecha, ok. bierzesz go bo ten jeden cukierek w końcu nic nie zrobi skoro większego celu nie masz i tak. Przecież jutro czeka cię  to samo. A  teraz weź pod lupę zawody i to, że zostało ci np. 7 tygodni do startu na scenie, co z tego, że go zjesz? Nawet ci się nie chce bo wiesz po co i dlaczego to robisz, po co w tym trwasz. Moją motywacją jest silna głowa i cel. Nie zapominając o  ludziach, którzy mnie wspierają czyli rodzina i przyjaciele, ale też ludzie choćby na portalach social jak instagram, którzy swoimi komentarzami motywują do działania, za co dziękuję fajnie, że jesteście !!!


Suplementacja:

Większość suplementów to tak naprawdę witaminy, minerały. W obecnych czasach trudno o dostarczenie odpowiedniej dawki tych wartości a jeszcze trudniej sportowcom, którzy wypłukują je z siebie przy treningach. Skupiam się przede wszystkim na witaminach i minerałach, kwasach omega3, cynku, magnezie, ashwagandzie, Ala, glutaminie, odżywkach białkowych, bcaa, aakg i jabłczanie kreatyny  jak widać podstawy, które mimo wszystko są najważniejsze. Nie stosuję żadnych spalaczy, jestem na takim etapie w tkanką tłuszczową, że spokojnie sobie poradzę z redukcją  Suplementacja około treningowa opiera się na Bcaa, kreatynie i carbo(podczas treningu).

Natalia Grzyb
Ambasador Bodypak, zawodniczka bikini fitness

Blog jest napisany w celach informacyjnych. W żaden sposób nie służy do stawiania diagnozy, czy sugerowania metod leczenia. Pamiętaj, że artykuły zamieszczone na tej stronie nie stanowią fachowej porady medycznej (lekarskiej, farmaceutycznej itp.). Osoby czytające tę stronę internetową powinny przed podjęciem decyzji leczenia skontaktować się z lekarzem lub farmaceutą. Na tej stronie nie ma informacji o lekach, a wszystkie preparaty to suplementy diety.

© UWAGA - ARTYKUŁ AUTORSKI BODYPAK - kopiowanie oraz rozpowszechnianie artykułów zamieszczonych w sklepie BODYPAK.PL jest zabronione!
Zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)

Komentarze (0)
Zobacz
Dodaj Własny
Wyślij

Mogą Cię zainteresować wybrane produkty:

Sport Definition That's the Whey 100% Goat & Sheep Premium Whey Protein Blend - 600g
69,00 PLN
Zobacz produkt
Trec Vitamin D3+K2 (MK-7) - 60 kaps.
32,00 PLN
Zobacz produkt
UNS Ashwagandha - 90 tabl.
35,00 PLN
Zobacz produkt
Porównaj produkty
0
Usuń z porównania
Ukryj
Wyczyść