-15% na wszystkie BESTSELLERY  KOD: BEST15

Trening w domu ze Stephanie Davis na pośladki

Przedstawiamy plan treningowy na pośladki Stephanie Davis, który jest dostosowany do zrobienia w domu. Teraz już nikt nie będzie miał wymówki, że nie ma czasu na ćwiczenia, ponieważ trening trwa niecałe 10 minut.
Trening w domu ze Stephanie Davis na pośladki
Ten artykuł przeczytasz w 3 minuty
Spis treści

Przedstawiamy plan treningowy na pośladki Stephanie Davis - Ambasadorki marki BioTech, który jest dostosowany do zrobienia w domu. Teraz już nikt nie będzie miał wymówki, że nie ma czasu na ćwiczenia, ponieważ trening trwa niecałe 10 minut.

  • Przysiady z wyprostowanymi ramionami czas trwania: 40 sekund.
  • Wymachy prawej nogi do tyłu w pozycji stojącej czas trwania: 40 sekund
  • Wymachy lewej nogi do tyłu w pozycji stojącej czas trwania: 40 sekund
  • Wykroki naprzemienne z wyprostowanymi ramionami: czas trwania: 40 sekund
  • Wznosy bioder w pozycji leżącej czas trwania: 40 sekund.
  • Wymachy lewej nogi w podporze przodem czas trwania: 40 sekund
  • Wymachy prawej nogi w podporze przodem czas trwania: 40 sekund 


15 sekund przerwy na rozciąganie 

  • Przysiady z wyprostowanymi ramionami czas trwania: 40 sekund
  • Wymachy prawej nogi do tyłu w pozycji stojącej czas trwania: 40 sekund
  • Wymachy lewej nogi do tyłu w pozycji stojącej czas trwania: 40 sekund
  • Wykroki naprzemienne z wyprostowanymi ramionami: czas trwania: 40 sekund
  • Wznosy bioder w pozycji leżącej czas trwania: 40 sekund.
  • Wymachy lewej nogi w podporze przodem czas trwania: 40 sekund
  • Wymachy prawej nogi w podporze przodem czas trwania: 40 sekund

Zobacz także: Trening w domu ze Stephanie Davis na całe ciało oraz Trening w domu ze Stephanie Davis na ABS.

Klienci Bodypak

Zostaw opinię