12% ZNIŻKI*  KOD: MIKO12

Pomysł na kolację w 15 minut

Dość dużym zainteresowaniem cieszą się produkty "zero kalorii". Szukamy mniej kalorycznych zamienników, które pozwolą nam jeść więcej, w taki sposób, aby nie przekładało się to na nasz wygląd i wagę. Czasem chcąc przygotować kolację szukamy produktów, które nie będą długo zalegały nam na żołądku. We mnie ciekawość wzbudził makaron Konjac, który kiedyś już próbowałam przyrządzić jednak nie podbił on moich kubków smakowych. Z uwagi na to, że łatwo się nie poddaję postanowiłam przyrządzić go jeszcze raz i nie zawiodłam się ponieważ w połączeniu ze smakami Azji wyszło mi przepyszne danie, na które przepis przedstawie poniżej. Makaron Konjac ma nie tylko bardzo mało kalorii, ale również jego najcenniejszą właściwością jest wysoka zawartość błonnika. Konjac oprócz zawartości witamin, zawiera również mikroelementy takie jak żelazo, potas i wapń. Największą jego zaletą jest również to, że nadaję się na FIT romantyczną kolację. Łapcie zatem przepis i bierzcie noże w swoje ręce! 

Składniki:

  • pierś z kurczaka
  • sos sojowy
  • imbir
  • łyżka miodu
  • cebula dymka
  • olej sezamowy
  • olej rzepakowy
  • odrobina alkoholu u mnie białe wino
  • papryka
  • cukinia
  • czerwona cebula
  • czosnek
  • chilli
  • kiełki
  • makaron Konjac
  • anyż
  • sezam
  • limonka
  • łyżeczka skrobii ziemniaczanej

Sposób przygotowania:

1. Pokrój paprykę w kostkę, cebulę w piórka, czosnek w plasterki. Z cukinii wydrąż środek i pokrój ją pod kątem na średnie kawałki. Kurczaka zamarynuj w
sosie sojowym, imbirze, czosnku i miodzie.


2. Rozgrzej bardzo mocno patelnię z łyżeczką oleju sezamowego i dwoma łyżeczkami oleju rzepakowego. Przesmaż kurczaka, aż się zarumieni i ściągnij go z patelni na talerz.


3. Zaraz po tym dodaj na tą patelnię pokrojone warzywa wraz z czosnkiem i przesmaż przez chwilę. Następnie dodaj kurczaka z talerza i podlej lekko winem i marynatą, w której moczył się wcześniej kurczak.

4. Przelej wodą makaron Konjac i dodaj do potrawy.

5. Wymieszaj pół szklanki wody ze skrobią ziemniaczaną i dodaj pół łyżeczki oleju sezamowego i sosu sojowego. Zalej uzyskanym sosem nasze danie i delikatnie mieszaj.


6. Jeśli danie wchłonęło całą wodę dolej pół szklanki bulionu lub zwykłej przegotowanej wody, tak aby sos wszystko obtoczył.


7. Na koniec dodaj sezam, odrobinę anyżu, skrop danie limonką i dodaj cebulę dymkę i kiełki jako dekorację.

Inspirację na to danie czerpałam od znajomego kucharza, który zapewnił mnie, że ten makaron świetnie czuje się w azjatyckim wydaniu. Miał w 100% rację i na pewno będzie on częściej gościł na moim talerzu. 

Dowiedz się więcej o naszych produktach i kliknij TUTAJ 

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać więcej przepisów 

Izabela Mencel

Team Bodypak

regulations

Mogą Cię zainteresować wybrane produkty:

Diet Food Makaron Konjac - Fettucine - 200g

8,09 PLN
Zobacz produkt

LiteFOOD Makaron Konjac & Owies Penne - 1000g

21,90 PLN
Zobacz produkt

LiteFOOD Makaron Konjac & Owies Spaghetti - 1000g

21,90 PLN
Zobacz produkt
Porównaj produkty
0
Usuń z porównania
Ukryj
Wyczyść
Dlaczego warto nam zaufać?
l s='Express shipping' mod='bpsocialproof'} Ekspresowa wysyłka
Bezpieczne zakupy SSL Bezpieczne zakupy SSL
Gratisy do każdego zamówienia Gratisy do każdego zamówienia
Atrakcyjny program lojalnościowy Atrakcyjny program lojalnościowy
Obserwuj nas na Instagramie #bodypak