Sposoby wysyłki
Towar wysyłany jest na terenie Polski kurierem lub nadawany do Paczkomatu InPost w zależności od wyboru jakiego Państwo dokonali. Wysyłka za granicę realizowana jest za pomocą kuriera.
Koszty dostawy
Zamówienie do 299 PLN | Zamówienie od 299 PLN | |||
Przelew | Pobranie | Przelew | Pobranie | |
DPD Pickup | 9,99 PLN | 13,99 PLN | GRATIS! | 13,99 PLN |
Kurier DPD | 12,99 PLN | 16,99 PLN | GRATIS! | 16,99 PLN |
InPost Paczkomat® 24/7 | 14,99 PLN | 16,99 PLN | 14,99 PLN | 16,99 PLN |
Zasady wysyłki zamówionego towaru
Przy każdym produkcie jaki znajduje się w koszyku zamówień zaznaczony jest przybliżony termin wysyłki, który liczymy od chwili potwierdzenia zamówienia. Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, to liczy się najdłuższy z widocznych terminów wysyłki. Termin wysyłki podajemy w dniach roboczych.
Przykładowo: jeżeli w poniedziałek wpłynie do nas zamówienie o trzydniowym terminie wysyłki, to wyślemy je najpóźniej w czwartek. Gdyby takie samo zamówienie wpłynęło do nas w środę, to najpóźniejszy termin wysyłki będzie przypadał w następny poniedziałek. W tym przykładzie założyliśmy, że w tygodniu nie było dni wolnych od pracy. Święta wypadające w tygodniu pracy, nie są wliczone do terminów wysyłek.
Produkty na zamówienie
Dla produktów oznaczonych pomarańczowym światłem "na zamówienie wysyłka 2-5 dni", termin wysyłki ma wyłącznie charakter orientacyjny. Po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy dostępność takich produktów u naszych dostawców, a właściwą datę wysyłki wprowadzamy do statusu zamówienia. Status zamówienia można sprawdzać w zakładce Moje Konto.
Księgowanie płatności
W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu (zaksięgowanie środków na naszym koncie).
W przypadku płatności za pomocą systemu Tpay, PayU oraz PayPal, paczkę wysyłamy po otrzymaniu potwierdzenia zakończenia transakcji, która trwa przeważnie około 15 minut. Nie mamy wpływu na czas tego procesu, jest on w pełni automatyczny.
W przypadku płatności przy odbiorze, realizacja przesyłki zaczyna się od momentu potwierdzenia zamówienia.
Czas dostawy
Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy.
Dla firmy kurierskiej jest to zwykle: 1-2 dni roboczych
Dla Paczkomatów: 1-2 dni roboczych
Dla przesyłek zagranicznych: zazwyczaj do 5 dni roboczych w zależności od wybranego kraju
Termin otrzymania paczki = czas księgowania zapłaty + termin wysyłki + czas dostawy
Ze względu na obecnie panującą sytuację związaną z koronawirusem, zwiększoną liczbę zamówień i obowiązującą nas chronologię w realizacji paczek, ich wysyłka może się nieco opóźnić. Pragniemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, by paczki zostały dostarczone w jak najkrótszym czasie. Przepraszamy za niedogodności.
Pakowanie
Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.
Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony. Standardowo paczka zaklejona jest firmową taśmą z naszym logo. Prosimy o sprawdzenie jakości opakowania przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu (szczegółowa informacja w zakładce Bezpieczeństwo).
Paczkomaty
Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
W ciągu 24 godzin od momentu nadania paczki, przesyłka znajdzie się w Paczkomacie. Odbiór paczki jest możliwy o dowolnej porze dnia czy nocy.
Jeśli Klient nie odbierze przesyłki w ciągu 3 dni, zostanie ona przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie czekać do odbioru Klient zostanie poinformowany SMS-em oraz mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciągu 14 dni od momentu doręczenia jej do Paczkomatu, InPost zwróci przesyłkę Nadawcy na koszt Nadawcy, pobierając opłatę równą kwocie nadania tej przesyłki. Nadawca natomiast obciąży tymi kosztami Klienta.
Stan realizacji zamówienia i przesyłki
Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:
- Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się.
- Jeśli nie zakładałeś konta - sprawdź bez logowania stan realizacji zamówienia.
(podając numer zamówienia oraz swój e-mail).