Sposoby wysyłki, formy transportu

Sposoby wysyłki

Towar wysyłany jest na terenie Polski kurierami GLS, UPS oraz InPost, Pocztą Polską lub nadawany do Paczkomatu InPost w zależności od wyboru jakiego Państwo dokonali.

GLSUPSKurier InPostPoczta Polska

Wysyłka za granicę realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej jako przesyłka ekonomiczna lub lotnicza bądź za pomocą kuriera GLS w przypadku paczek.

Koszty dostawy

GLS Kurier GLS

ZakupyPrzelewPobranie
do 100 PLN12 PLN14 PLN
100-200 PLN10 PLN12 PLN
200-250 PLN8 PLN10 PLN
od 250 PLN0 PLN0 PLN

UPS Kurier UPS

ZakupyPrzelewPobranie
do 100 PLN17 PLN20 PLN
100-200 PLN14 PLN17 PLN
200-300 PLN10 PLN13 PLN
pow. 300 PLN6 PLN9 PLN

Paczkomaty InPost Paczkomaty InPost

WagaPrzelewPobranie
do 0,5 kg8,50 PLN11,90 PLN
do 12 kg9,50 PLN14,90 PLN
Ubezpieczenie - 1,50 PLN

Poczta Polska Poczta Polska

List polecony ekonomiczny
do 100 g3,99 PLNPrzelew
do 350 g4,70 PLNPrzelew
do 500 g5,20 PLNPrzelew
do 1 kg7,40 PLNPrzelew
do 2 kg8,90 PLNPrzelew
List polecony priorytetowy
do 350 g10,20 PLNPrzelew
do 1 kg13,60 PLNPrzelew

Zasady wysyłki zamówionego towaru

Przy każdym produkcie jaki znajduje się w koszyku zamówień zaznaczony jest przybliżony termin wysyłki, który liczymy od chwili potwierdzenia zamówienia. Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, to liczy się najdłuższy z widocznych terminów wysyłki. Termin wysyłki podajemy w dniach roboczych.

Przykładowo: jeżeli w poniedziałek wpłynie do nas zamówienie o trzydniowym terminie wysyłki, to wyślemy je najpóźniej w czwartek. Gdyby takie samo zamówienie wpłynęło do nas w środę, to najpóźniejszy termin wysyłki będzie przypadał w następny poniedziałek. W tym przykładzie założyliśmy, że w tygodniu nie było dni wolnych od pracy. Święta wypadające w tygodniu pracy, nie są wliczone do terminów wysyłek.

Produkty na zamówienie

Dla produktów oznaczonych pomarańczowym światłem "na zamówienie wysyłka 2-5 dni", termin wysyłki ma wyłącznie charakter orientacyjny. Po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy dostępność takich produktów u naszych dostawców, a właściwą datę wysyłki wprowadzamy do statusu zamówienia. Status zamówienia można sprawdzać w zakładce Moje Konto.

Księgowanie płatności

W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu (zaksięgowanie środków na naszym koncie), a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.

W przypadku płatności za pomocą systemu Płatności.pl oraz PayPal, paczkę wysyłamy po otrzymaniu potwierdzenia zakończenia transakcji, która trwa przeważnie około 15 minut. Nie mamy wpływu na czas tego procesu, jest w pełni automatyczny.

W przypadku płatności przy odbiorze, realizacja przesyłki zaczyna się od momentu potwierdzenia zamówienia

Czas dostawy

Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy.

Dla firm kurierskich GLS i UPS jest to zwykle: 1-2 dni roboczych
Dla firmy kurierskiej InPost: 1-3 dni roboczych
Dla Poczty Polskiej: 4-5 dni roboczych
Dla Paczkomatów: 1-2 dni roboczych

Termin otrzymania paczki = czas księgowania zapłaty + termin wysyłki + czas dostawy

Pakowanie

Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.

Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony. Standardowo paczka zaklejona jest firmową taśmą z naszym logo. Prosimy o sprawdzenie jakości opakowania przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu (szczegółowa informacja w zakładce Bezpieczeństwo).

Paczkomaty

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

W ciągu 24 godzin od momentu nadania paczki, przesyłka znajdzie się w Paczkomacie. Odbiór paczki jest możliwy o dowolnej porze dnia czy nocy.

Jeśli Klient nie odbierze przesyłki w ciągu 3 dni, zostanie ona przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie czekać do odbioru Klient zostanie poinformowany SMS-em i e-mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciagu 14 dni od momentu doręczenia jej do Paczkomatu, InPost zwróci przesyłkę Nadawcy na koszt Nadawcy, pobierając opłatę równą kwocie nadania tej przesyłki. Nadawca natomiast obciąży tymi kosztami Klienta.

Stan realizacji zamówienia i przesyłki

Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia: