Proponowane produkty
Proponowane kategorie
Proponowani producenci
Przeczytaj na blogu
Proponowane kategorie
Proponowani producenci
Proponowane produkty
Przeczytaj na blogu
Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Dla firm kurierskich jest to zwykle: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.
Zwykle jest to 24h. W wyjątkowych okolicznościach do 48h :)
Wybrany kod rabatowy należy wpisać w odpowiednią rubrykę, która znajduje się w koszyku zakupowym, po prawej stronie przy podsumowaniu wartości. Koniecznie zatwierdzić strzałką.
Kod naliczy się automatycznie wskakując jako pozycja poniżej tabeli podsumowania zakupów.Uwaga! Kody rabatowe mogą zawierać szczególne wykluczenia niektórych produktów. W tym przypadku może pojawić się informacja o stosownym wykluczeniu.
Nie ma możliwości wprowadzania zmian, do zamówień które są już w realizacji.
Aby złożone zamówienia zostały wysłane w jednej paczce niezbędne jest poinformowanie sklepu mailowo info@bodypak.pl lub telefonicznie (32) 308 00 02 o takiej sytuacji, wraz z podanymi numerami zamówień.
Realizujemy zamówienia zagraniczne, zgodnie z cennikiem znajdującym się na stronie sklepu w zakładce informacje - Wysyłka zagraniczna
https://www.bodypak.pl/pl/content/6-wysylka-zagraniczna
Tak, pod warunkiem, że taka opcja została zaznaczona podczas składania zamówienia.
Od dnia 29.09.2022 odbiór zamówień w punkcie jest wstrzymany.
Tak. Zamówienia telefoniczne można składać pod numerem telefonu (32) 308 00 02
Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku 8-16
Jeśli zaraz po złożeniu zamówienia, chcesz jeszcze coś dołożyć złóż kolejne wybierając sposób dostawy jako sklep stacjonarny, wówczas nie naliczy ponownej opłaty za wysyłkę. Koniecznie zostaw notatkę z jakim numerem zamówienia ma być spakowane. Jest to możliwe tylko i wyłącznie, kiedy zamówienie nie jest jeszcze podjęte do realizacji.
Transakcja, w której płatność nie doszła do skutku będzie mieć status „Oczekuje na przelew”. Prosimy wówczas poinformować nas (e-mailem lub telefonicznie), że płatność zostanie dokonana przelewem, a my będziemy oczekiwać wpływu należności.
Jeśli szybka płatność się nie powiodła, a zależy Ci na szybkiej realizacji zamówienia, najlepszym wyjściem jest złożenie nowego zamówienia, gdyż nie jesteśmy w stanie wznowić szybkiej płatności. Nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 3 dniach.
Jeśli chcesz zmienić formę płatności na przelew tradycyjny lub pobranie, niezbędne jest skontaktowanie się ze sklepem mailowo info@bodypak.pl lub pod numerem (32) 308 00 02. Podobnie w przypadku zmiany transportu, pod warunkiem, że zamówienie nie jest w trakcie realizacji.
Dane do przelewu znajdziesz na stronie sklepu w zakładce informacje - Dane do przelewu:
https://www.bodypak.pl/pl/content/5-dane-do-przelewu
Jeżeli interesuje Cię produkt, którego aktualnie nie mamy na stanie - wpisz swój adres e-mail w odpowiednie pole na karcie niedostępnego produktu i kliknij przycisk POWIADOM O DOSTĘPNOŚCI. Wówczas otrzymają Państwo powiadomienie e-mail o dostępności produktu, kiedy tylko przyjmiemy go na stan magazynowy.
Nowych klientów zachęcamy do zapoznania się z korzyściami płynącymi z robienia zakupów w BODYPAK.PL. Po zapisaniu się do newslettera, każdy nowy klient może liczyć na 10% rabat na pierwsze zakupy. Warto nadmienić, że zarejestrowani klienci otrzymują punkty lojalnościowe za złożone zamówienia, które mogą wymienić na rabaty przy kolejnych zamówieniach.
W takim przypadku niezbędne jest ustawienie nowego hasła klikając “Zapomniałeś hasła”.
Wówczas na wybrany adres e-mail zostanie wysłany wygenerowany link do zresetowania hasła.
Możesz poprosić również o nadanie nowego dostępu pisząc wiadomość na Info@bodypak.pl lub pod numerem telefonu (32) 308 00 02
Po zalogowaniu się w swoim koncie klienta, możesz kliknąć w swoje Imię - Moje konto. To przekieruje na konkretne zakładki, gdzie można dokonać zmian.
Można skontaktować się z Nami za pośrednictwem chatu konsumenckiego, dostępnego na stronie, klikając informację - Kontakt. Innymi opcjami kontaktu są:
-wiadomość e-mail. korzystając z adresu info@bodypak.pl,
-oficjalny fanpage BODYPAK https://www.facebook.com/bodypak,
Niezbędne jest spisanie protokołu szkody z przewoźnikiem oraz wypełnienie formularza reklamacyjnego wraz ze zdjęciami uszkodzonego opakowania i produktów.
Na naszej stronie, w zakładce Informacje - Reklamacje i zwroty:
https://www.bodypak.pl/pl/content/149-reklamacje-i-zwroty
Każdy pełnowartościowy produkt można zwrócić do 30 dni, wypełniając formularz zwrotu dostępny na Naszej stronie, w zakładce Informacje - Reklamacje Zwroty. Adres wysyłki: Bodypak Sp. z o.o. ul. Szkolna 29, 95-054 Ksawerów z dopiskiem “zwrot detal” https://www.bodypak.pl/pl/content/149-reklamacje-i-zwroty
Należność za zwrócone produkty jest zwracana poprzez przelew. Na zwrot takiej należności sklep ma 14 dni.
Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Dla firm kurierskich jest to zwykle: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.
Pełny cennik wysyłki zagranicznej znajduje się tutaj: https://www.bodypak.pl/pl/content/6-wysylka-zagraniczna.
Niestety, ze względów logistycznych, odbiór osobisty jest możliwy tylko w naszej siedzibie w Chrzanowie, gdzie znajduje się magazyn główny. Nie oferujemy możliwości odbioru zamówień w sklepach franczyzowych.
W przypadku wystąpienia problemu z zamówieniem (np. gdy zamawiany przez niego produkt jest uszkodzony i nie nadaje się do sprzedaży) informujemy klienta telefonicznie lub mailowo o wystąpieniu takiego zdarzenia i proponujemy rozwiązanie. Decyzją klienta jest jego akceptacja bądź odrzucenie. Do czasu podjęcia decyzji bądź kontaktu z nami, zamówienie będzie miało właśnie taki status, a jego realizacja będzie wstrzymana.
Zamówienia są wysyłane najpóźniej następnego dnia od momentu złożenia zamówienia. W praktyce jednak, znaczna większość zamówień złożonych do godzin popołudniowych zostaje skompletowana i wysłana tego samego dnia. Zamówienia złożone w piątek są wysyłane najpóźniej w poniedziałek. Do czasu wysyłki należy doliczyć przybliżony czas doręczenia paczki przez kuriera, na który nie mamy wpływu.
Zwykle jest to 24h. W wyjątkowych okolicznościach do 48h :)
Wybrany kod rabatowy należy wpisać w odpowiednią rubrykę, która znajduje się w koszyku zakupowym, po prawej stronie przy podsumowaniu wartości. Koniecznie zatwierdzić strzałką.
Kod naliczy się automatycznie wskakując jako pozycja poniżej tabeli podsumowania zakupów.Uwaga! Kody rabatowe mogą zawierać szczególne wykluczenia niektórych produktów. W tym przypadku może pojawić się informacja o stosownym wykluczeniu.
Nie ma możliwości wprowadzania zmian, do zamówień które są już w realizacji.
Aby złożone zamówienia zostały wysłane w jednej paczce niezbędne jest poinformowanie sklepu mailowo info@bodypak.pl lub telefonicznie (32) 308 00 02 o takiej sytuacji, wraz z podanymi numerami zamówień.
Realizujemy zamówienia zagraniczne, zgodnie z cennikiem znajdującym się na stronie sklepu w zakładce informacje - Wysyłka zagraniczna
https://www.bodypak.pl/pl/content/6-wysylka-zagraniczna
Tak, pod warunkiem, że taka opcja została zaznaczona podczas składania zamówienia.
Od dnia 29.09.2022 odbiór zamówień w punkcie jest wstrzymany.
Tak. Zamówienia telefoniczne można składać pod numerem telefonu (32) 308 00 02
Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku 8-16
Jeśli zaraz po złożeniu zamówienia, chcesz jeszcze coś dołożyć złóż kolejne wybierając sposób dostawy jako sklep stacjonarny, wówczas nie naliczy ponownej opłaty za wysyłkę. Koniecznie zostaw notatkę z jakim numerem zamówienia ma być spakowane. Jest to możliwe tylko i wyłącznie, kiedy zamówienie nie jest jeszcze podjęte do realizacji.
Transakcja, w której płatność nie doszła do skutku będzie mieć status „Oczekuje na przelew”. Prosimy wówczas poinformować nas (e-mailem lub telefonicznie), że płatność zostanie dokonana przelewem, a my będziemy oczekiwać wpływu należności.
Długość księgowania przelewu zależy od czasu realizacji transferu między bankami. Zaksięgowane wpłaty są przez nas sprawdzane 2 razy dziennie, po sesjach przelewów przychodzących (11:00 oraz 15:00). Wówczas zmieniamy status zamówienia na PŁATNOŚĆ ZAAKCEPTOWANA.
Nie, podawanie przyczyny rezygnacji z zamówienia nie jest wymagane, jednakże bylibyśmy wdzięczni za informację czy oferta sklepu i proces składania zamówienia spełnił Państwa oczekiwania.
Numer konta do przelewu jest wysyłany w potwierdzeniu zamówienia oraz dostępny w pod tym adresem: https://www.bodypak.pl/pl/content/5-formy-platnosci .
Jeśli szybka płatność się nie powiodła, a zależy Ci na szybkiej realizacji zamówienia, najlepszym wyjściem jest złożenie nowego zamówienia, gdyż nie jesteśmy w stanie wznowić szybkiej płatności. Nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 3 dniach.
Jeśli chcesz zmienić formę płatności na przelew tradycyjny lub pobranie, niezbędne jest skontaktowanie się ze sklepem mailowo info@bodypak.pl lub pod numerem (32) 308 00 02. Podobnie w przypadku zmiany transportu, pod warunkiem, że zamówienie nie jest w trakcie realizacji.
Dane do przelewu znajdziesz na stronie sklepu w zakładce informacje - Dane do przelewu:
https://www.bodypak.pl/pl/content/5-dane-do-przelewu
Jeżeli interesuje Cię produkt, którego aktualnie nie mamy na stanie - wpisz swój adres e-mail w odpowiednie pole na karcie niedostępnego produktu i kliknij przycisk POWIADOM O DOSTĘPNOŚCI. Wówczas otrzymają Państwo powiadomienie e-mail o dostępności produktu, kiedy tylko przyjmiemy go na stan magazynowy.
W przypadku chęci dokonania zmiany w złożonym zamówieniu prosimy o PILNY kontakt telefoniczny lub e-mail na adres info@bodypak.pl z informacją, jakie zmiany mogą być dokonane. Również, w takich sprawach pomogą Państwu dedykowani doradcy na czacie inernetowym, na stronie głównej naszego sklepu.
Nowych klientów zachęcamy do zapoznania się z korzyściami płynącymi z robienia zakupów w BODYPAK.PL. Po zapisaniu się do newslettera, każdy nowy klient może liczyć na 10% rabat na pierwsze zakupy. Warto nadmienić, że zarejestrowani klienci otrzymują punkty lojalnościowe za złożone zamówienia, które mogą wymienić na rabaty przy kolejnych zamówieniach.
W przypadku pojedynczych produktów, wystarczy wybrać smak, wybrać ilość sztuk danego produktu i dodać ją do koszyka. Następnie wybrać inny smak, ilość i znowu dodać do koszyka. W przypadku produktów występujących w zestawach (np. karton batonów) istnieje możliwość wymieszania smaków w zestawie, ale prosimy o zamieszczenie informacji w komentarzu do zamówienia.
W momencie gdy zamówienie zmieni status na WYSŁANE, punkty lojalnościowe zostaną dopisane do konta klienta.
Rejestracja konta na BODYPAK.PL jest darmowa i nie wiąże się z żadnymi kosztami, ani obowiązkami. Natomiast, ma wiele zalet, m.in. uczestnictwo w programie lojalnościowym.
Staramy się udostępniać tabele rozmiarów dla oferowanej odzieży i akcesoriów. Jeśli takiej nie ma, nasi doradcy postarają się pomóc Państwu w wyborze właściwego rozmiaru.
Kupon wygenerowany z punktów lojalnościowych przepada, ponieważ został wykorzystany w zamówieniu. Aby odzyskać punkty lojalnościowe, prosimy o kontakt.
W przypadku gdy paczka nie posiadała znamion uszkodzenia, a w środku znalazł się uszkodzony produkt prosimy o zapoznanie się z ogólnymi warunkami składania reklamacji, oraz wypełnienie formularza reklamacji, dostępnego w sekcji: https://www.bodypak.pl/pl/content/149-reklamacje-i-zwroty .
Z uwagi na obłożenie infolinii mogą wystąpić problemy z nawiązaniem połączenia. W razie gdyby natrafili Państwo na takie trudności, mają Państwo możliwość zasięgnięcia informacji od doradców w dedykowanym czacie internetowym bądź skontaktowanie się z nami za pośrednictwem wiadomości e-mail lub przez nasz profil na Facebooku: https://www.facebook.com/bodypak .
Zgodnie z regulaminem sklepu, zwrot nastąpi do 14 dni roboczych, jednakże wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, zwroty dokonywane są bez zbędnej zwłoki.
W takim przypadku niezbędne jest ustawienie nowego hasła klikając “Zapomniałeś hasła”.
Wówczas na wybrany adres e-mail zostanie wysłany wygenerowany link do zresetowania hasła.
Możesz poprosić również o nadanie nowego dostępu pisząc wiadomość na Info@bodypak.pl lub pod numerem telefonu (32) 308 00 02
Po zalogowaniu się w swoim koncie klienta, możesz kliknąć w swoje Imię - Moje konto. To przekieruje na konkretne zakładki, gdzie można dokonać zmian.
Można skontaktować się z Nami za pośrednictwem chatu konsumenckiego, dostępnego na stronie, klikając informację - Kontakt. Innymi opcjami kontaktu są:
-wiadomość e-mail. korzystając z adresu info@bodypak.pl,
-oficjalny fanpage BODYPAK https://www.facebook.com/bodypak,
Niezbędne jest spisanie protokołu szkody z przewoźnikiem oraz wypełnienie formularza reklamacyjnego wraz ze zdjęciami uszkodzonego opakowania i produktów.
Na naszej stronie, w zakładce Informacje - Reklamacje i zwroty:
https://www.bodypak.pl/pl/content/149-reklamacje-i-zwroty
Każdy pełnowartościowy produkt można zwrócić do 30 dni, wypełniając formularz zwrotu dostępny na Naszej stronie, w zakładce Informacje - Reklamacje Zwroty. Adres wysyłki: Bodypak Sp. z o.o. ul. Szkolna 29, 95-054 Ksawerów z dopiskiem “zwrot detal” https://www.bodypak.pl/pl/content/149-reklamacje-i-zwroty
Należność za zwrócone produkty jest zwracana poprzez przelew. Na zwrot takiej należności sklep ma 14 dni.
Szybki kontakt: