HAPPY HOURS -20%*  KOD: HH20

Centrum pomocy

W czym możemy Ci pomóc? Wybierz kategorię pytań lub wpisz słowo kluczowe
Dostawa
Płatności
Produkty
Zwroty i reklamacje
Najczęściej zadawane pytania

Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Dla firm kurierskich jest to zwykle: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.

Zwykle jest to 24h. W wyjątkowych okolicznościach do 48h :)

Wybrany kod rabatowy należy wpisać w odpowiednią rubrykę, która znajduje się w koszyku zakupowym, po prawej stronie przy podsumowaniu wartości. Koniecznie zatwierdzić strzałką.
Kod naliczy się automatycznie wskakując jako pozycja poniżej tabeli podsumowania zakupów.Uwaga! Kody rabatowe mogą zawierać szczególne wykluczenia niektórych produktów. W tym przypadku może pojawić się informacja o stosownym wykluczeniu.

Nie ma możliwości wprowadzania zmian, do zamówień które są już w realizacji.

Aby złożone zamówienia zostały wysłane w jednej paczce niezbędne jest poinformowanie sklepu mailowo info@bodypak.pl lub telefonicznie (32) 308 00 02 o takiej sytuacji, wraz z podanymi numerami zamówień.

Realizujemy zamówienia zagraniczne, zgodnie z cennikiem znajdującym się na stronie sklepu w zakładce informacje - Wysyłka zagraniczna
https://www.bodypak.pl/pl/content/6-wysylka-zagraniczna

Tak, pod warunkiem, że taka opcja została zaznaczona podczas składania zamówienia.

Towar można odebrać osobiście w sklepach stacjonarnych w Chrzanowie przy ul. Partyzantów 11A oraz w sklepie, który znajduje się w Galerii Galena w Jaworznie.

Tak. Zamówienia telefoniczne można składać pod numerem telefonu (32) 308 00 02

Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku 8-16

Jeśli zaraz po złożeniu zamówienia, chcesz jeszcze coś dołożyć złóż kolejne wybierając sposób dostawy jako sklep stacjonarny, wówczas nie naliczy ponownej opłaty za wysyłkę. Koniecznie zostaw notatkę z jakim numerem zamówienia ma być spakowane. Jest to możliwe tylko i wyłącznie, kiedy zamówienie nie jest jeszcze podjęte do realizacji.

Transakcja, w której płatność nie doszła do skutku będzie mieć status „Oczekuje na przelew”. Prosimy wówczas poinformować nas (e-mailem lub telefonicznie), że płatność zostanie dokonana przelewem, a my będziemy oczekiwać wpływu należności.

Jeśli szybka płatność się nie powiodła, a zależy Ci na szybkiej realizacji zamówienia, najlepszym wyjściem jest złożenie nowego zamówienia, gdyż nie jesteśmy w stanie wznowić szybkiej płatności. Nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 3 dniach.

Jeśli chcesz zmienić formę płatności na przelew tradycyjny lub pobranie, niezbędne jest skontaktowanie się ze sklepem mailowo info@bodypak.pl lub pod numerem (32) 308 00 02. Podobnie w przypadku zmiany transportu, pod warunkiem, że zamówienie nie jest w trakcie realizacji.

Dane do przelewu znajdziesz na stronie sklepu w zakładce informacje - Dane do przelewu:
https://www.bodypak.pl/pl/content/5-dane-do-przelewu

Jeżeli interesuje Cię produkt, którego aktualnie nie mamy na stanie - wpisz swój adres e-mail w odpowiednie pole na karcie niedostępnego produktu i kliknij przycisk POWIADOM O DOSTĘPNOŚCI. Wówczas otrzymają Państwo powiadomienie e-mail o dostępności produktu, kiedy tylko przyjmiemy go na stan magazynowy.

Nowych klientów zachęcamy do zapoznania się z korzyściami płynącymi z robienia zakupów w BODYPAK.PL. Po zapisaniu się do newslettera, każdy nowy klient może liczyć na 10% rabat na pierwsze zakupy. Warto nadmienić, że zarejestrowani klienci otrzymują punkty lojalnościowe za złożone zamówienia, które mogą wymienić na rabaty przy kolejnych zamówieniach.

W takim przypadku niezbędne jest ustawienie nowego hasła klikając “Zapomniałeś hasła”.
Wówczas na wybrany adres e-mail zostanie wysłany wygenerowany link do zresetowania hasła.
Możesz poprosić również o nadanie nowego dostępu pisząc wiadomość na Info@bodypak.pl lub pod numerem telefonu (32) 308 00 02

Po zalogowaniu się w swoim koncie klienta, możesz kliknąć w swoje Imię - Moje konto. To przekieruje na konkretne zakładki, gdzie można dokonać zmian.

Można skontaktować się z Nami za pośrednictwem chatu konsumenckiego, dostępnego na stronie, klikając informację - Kontakt. Innymi opcjami kontaktu są:
-wiadomość e-mail. korzystając z adresu info@bodypak.pl,
-oficjalny fanpage BODYPAK https://www.facebook.com/bodypak,

Niezbędne jest spisanie protokołu szkody z przewoźnikiem oraz wypełnienie formularza reklamacyjnego wraz ze zdjęciami uszkodzonego opakowania i produktów.

Na naszej stronie, w zakładce Informacje - Reklamacje i zwroty:
https://www.bodypak.pl/pl/content/149-reklamacje-i-zwroty

Każdy pełnowartościowy produkt można zwrócić do 30 dni, wypełniając formularz zwrotu dostępny na Naszej stronie, w zakładce Informacje - Reklamacje Zwroty. Adres wysyłki: Bodypak Sp. z o.o. Ul. Partyzantów 11D, 32-500 Chrzanów z dopiskiem “zwrot detal” https://www.bodypak.pl/pl/content/149-reklamacje-i-zwroty

Należność za zwrócone produkty jest zwracana poprzez przelew. Na zwrot takiej należności sklep ma 14 dni.

Biuro Obsługi Klienta - Kontakt z nami

Szybki kontakt:

Infolinia

(32) 308 00 02

Wyślij wiadomość

 

Informacje na temat otwarcia własnego sklepu pod szyldem BODYPAK.

Zmiana smaku, zmiana adresu, dodanie lub zmiana produktu.

Błędy w działaniu sklepu, pytania techniczne

Pomoc w doborze suplementów, porady dietetyczne

Reklamacje i zwroty zamówień

Porównaj produkty
0
Usuń z porównania
Ukryj
Wyczyść
Dlaczego warto nam zaufać?
l s='Express shipping' mod='bpsocialproof'} Ekspresowa wysyłka
Bezpieczne zakupy SSL Bezpieczne zakupy SSL
Gratisy do każdego zamówienia Gratisy do każdego zamówienia
Atrakcyjny program lojalnościowy Atrakcyjny program lojalnościowy