OSZCZĘDZAJ -15% KOD: SAVE15

Program Lojalnościowy

Rób zakupy
Krok 1

Rób zakupy

Doceniamy naszych stałych klientów. Korzystaj z rabatów przy każdych kolejnych zakupach.

Zbieraj punkty
Krok 2

Zbieraj punkty

Przy każdym produkcie znajduje się liczba punktów jaką otrzymasz po jego zakupie.

Odbierz kupon
Krok 3

Odbierz kupon

Zebrane punkty możesz wymienić na kupon rabatowy do wykorzystania przy kolejnym zamówieniu.

Oblicz wysokość rabatu

convert

Przykładowo - 200 PUNKTÓW LOJALNOŚCIOWYCH wymienisz na KUPON RABATOWY o wartości 8 PLN.

Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę wymienić PUNKTY na KUPON RABATOWY?

Po zalogowaniu się, w zakładce MOJE KONTO należy kliknąć w zakładkę MOJE PUNKTY LOJALNOŚCIOWE. Zobaczysz tam dostępne punkty, które po kliknięciu w przycisk PRZEKSZTAŁĆ MOJE PUNKTY NA VOUCHER. KUPON RABATOWY będzie widoczny poniżej zestawienia punktów oraz w koszyku podczas składania zamówienia.

Jeżeli napotkałeś problemy z wymianą punktów - skontaktuj się z nami.

Gdzie mogę sprawdzić ile mam PUNKTÓW LOJALNOŚCIOWYCH?

Po zalogowaniu się, w zakładce MOJE KONTO należy kliknąć w zakładkę MOJE PUNKTY LOJALNOŚCIOWE.

Jak użyć KUPON RABATOWY?

Aby skorzystać z KUPONU RABATOWEGO należy wpisać otrzymany kod w polu KOD RABATOWY przy składaniu zamówienia. Kwota zostanie odjęta od wartości zamówienia.

Jeżeli napotkałeś problemy z wykorzystaniem KUPONU RABATOWEGO - skontaktuj się z nami.

Kogo obejmuje program lojalnościowy?

-Program lojalnościowy obejmuje każdego zarejestrowanego klienta Bodypak, który prawidłowo złoży zamówienie za pośrednictwem  naszego sklepu internetowego, a później je odbierze.

Czy muszę się rejestrować aby skorzystać z programu lojalnościowego?

-Tak, rejestracja jest konieczna aby punkty mogły zostać przypisane do Twojego konta.

Czy punkty mogę wymienić na ekwiwalent pieniężny?

-Nie, punkty możesz wymienić na voucher, który obniży wartość Twojego zamówienia.

Kiedy moje punkty zostaną przypisane do konta?

-Twoje punkty zostaną przypisane do konta gdy odbierzesz swoją paczkę, a zamówienie będzie miało status DORĘCZONE jeżeli wybrałeś kuriera lub paczkomat, lub ODEBRANE jeżeli zamówienie odbierasz w jednym z naszych sklepów.

Wydałem X zł, ile punktów za to otrzymam?

-Dla prawidłowo złożonych i odebranych zamówień , punkty lojalnościowe naliczają się wg. przelicznika pokazanego na karcie każdego produktu. Standardowo możesz otrzymać 1 punkt za każde wydane 1 zł, chyba że przelicznik zostanie zmodyfikowany poprzez promocję ograniczoną czasowo.

Gdzie mogę sprawdzić ile mam już punktów lojalnościowych?

-Po zalogowaniu się do swojego konta, po prawej stronie panelu klienta kliknij w sekcję MOJE PUNKTY LOJALNOŚCIOWE

Mam już x punktów na koncie – na jakiej wielkości voucher mogę je przekształcić?

-Wartość voucheru określa przelicznik: 25 punktów to 1 zł. Przelicznik znajduje się na naszej stronie internetowej w sekcji PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

W jaki sposób mogę zamienić punkty na voucher?

-Po zalogowaniu się do swojego konta, po prawej stronie panelu klienta kliknij w sekcję MOJE PUNKTY LOJALNOŚCIOWE. Nad tabelą zobaczysz niebieski przycisk, który poinformuje Cię na bon o jakiej wartości możesz przekształcić swoje aktywne punkty lojalnościowe.

Ile będą ważne moje punkty i gdzie to mogę sprawdzić?

-Twoje punkty będą aktywne przez 60 dni kalendarzowych licząc od dnia ich nabycia. Dzień nabycia jest równoznaczny ze statusami zamówień DORĘCZONE i ODEBRANE.

Czy mogę łączyć punkty z kilku zamówień w jeden voucher?

-Tak, możesz łączyć punkty z kliku prawidłowo złożonych i odebranych zamówień w jeden voucher jeżeli punkty z najstarszego i ostatniego zamówienia są nadal aktywne

W jaki sposób mogę użyć swojego kuponu?

-Aby skorzystać z kuponu rabatowego należy wpisać wygenerowany kod  w podsumowaniu koszyka -  po prawej stronie, w polu przeznaczonym na kody rabatowe.

>Kod, jak każdy inny należy potwierdzić strzałką, wówczas wartość bonu zostanie odjęta od wartości zamówienia.

Ile będzie ważny mój voucher i gdzie to mogę sprawdzić?

-Twój voucher będzie aktywny przez 30 dni kalendarzowych licząc od dnia jego wygenerowania. Vouchery niewykorzystane ulegają automatycznemu skasowaniu i nie ma możliwości ich wznowienia czy przedłużenia

Czy voucher mogę połączyć  z innym rabatem?

-Nie, chyba że inaczej stanowi regulamin aktualnej promocji. W tej sytuacji wybierz najkorzystniejszą dla siebie opcję. Voucher z punktów lub aktualną promocję.

Jeżeli vouchery za punkty można łączyć to ile może ich być maksymalnie na 1 zamówienie?

-W jednym zamówieniu możesz maksymalnie użyć trzy vouchery

Nie zdążyłem odebrać zamówienia z paczkomatu /  Nie było mnie w domu gdy przyjechał kurier / Nie dotarł kurier – co z moim voucherem / punktami?

-Punkty zostaną naliczone tylko wtedy gdy odbierzesz swoje zamówienie. Dopuszczamy jego ponowną wysyłkę na warunkach ustalonych z działem reklamacji.

Minęło 61 dni od przypisania punktów lojalnościowych do mojego konta, czy mogę ich jeszcze użyć?

-Nie. Po terminie 60 dni kalendarzowych licząc od dnia nabycia punktów, punkty niewykorzystane ulegają automatycznemu i nieodwracalnemu skasowaniu.

Minęło 31 dni od wygenerowania przeze mnie voucheru na punkty, czy mogę go jeszcze użyć? (prosić o przedłużenie)

-Nie. Po terminie 30 dni kalendarzowych licząc od dnia wygenerowania voucheru, vouchery niewykorzystane ulegają automatycznemu i nieodwracalnemu skasowaniu.

Popełniłem błąd w trakcie składania zamówienia - czy mogę prosić o przywrócenie mojego voucheru?

-Tak, jeżeli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze nadane.


Porównaj produkty
0
Usuń z porównania
Ukryj
Wyczyść