Reklamacje i zwroty

Ogólne warunki składania reklamacji

1. Wypełniony formularz reklamacji powinien być złożony na piśmie wraz z reklamowanym towarem i dostarczony na adres: BODYPAK Tomasz Kopeć, ul. Partyzantów 11D, 32-500 Chrzanów z dopiskiem: REKLAMACJA. W przypadku złożenia reklamacji w formie e-mail, należy wysłać zeskanowany, wypełniony poprawnie formularz reklamacji wraz z dokumentacją fotograficzną oraz protokołem szkody spisanym w obecności Podmiotu Doręczającego przesyłkę na adres: reklamacje@bodypak.pl

2. Reklamacja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem przestrzegania przez Klienta prawidłowych zasad użytkowania towaru.

3. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia oraz poinformowania Kupującego o wyniku rozpatrzenia reklamacji.

4. W przypadku uznania reklamacji towar należy odesłać na adres: BODYPAK Tomasz Kopeć, ul. Partyzantów 11D, 32-500 Chrzanów z dopiskiem: REKLAMACJA w oryginalnym opakowaniu wraz z poprawnie wypełnionym formularzem reklamacji. Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w trakcie transportu (towar uszkodzony podczas wysyłki nie będzie podlegał naprawie lub wymianie w ramach gwarancji).

5. W przypadku skorzystania z uprawnienia do usunięcia wady, wymiany towaru na wolny od wad, Sprzedający dokona ponownej dostawy reklamowanych towarów na adres wskazany w nagłówku reklamacji.

6. Nie uznaje się reklamacji związanej ze spożyciem towarów, których efekt i oddziaływanie na Klienta nie spełniło jego indywidualnych oczekiwań.

7. Zgodnie z obowiązującym powszechnie prawem, klientowi przysługuje w pierwszej kolejności prawo do wymiany towaru objętego wadą na towar wolny od wad, w przypadku braku możliwości spełnienia tego żądania przez Sprzedającego, klient może żądać zwrotu pieniędzy.

Niespełnienie powyższych warunków może skutkować odrzuceniem reklamacji.

Załączniki:

Formularz zwrotu / wymiany.

Formularz reklamacji.