Centrum pomocy

W czym możemy Ci pomóc? Wybierz kategorię pytań lub wpisz słowo kluczowe
Najczęściej zadawane pytania

Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Dla firm kurierskich jest to zwykle: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.

Transakcja, w której płatność nie doszła do skutku będzie mieć status „Oczekuje na przelew”. Prosimy wówczas poinformować nas (e-mailem lub telefonicznie), że płatność zostanie dokonana przelewem, a my będziemy oczekiwać wpływu należności.

Jeżeli interesuje Cię produkt, którego aktualnie nie mamy na stanie - wpisz swój adres e-mail w odpowiednie pole na karcie niedostępnego produktu i kliknąć przycisk POWIADOM O DOSTĘPNOŚCI. Wówczas otrzymają Państwo powiadomienie e-mail o dostępności produktu, kiedy tylko przyjmiemy go na stan magazynowy.

Nowych klientów zachęcamy do zapoznania się z korzyściami płynącymi z robienia zakupów w BODYPAK.PL. Po zapisaniu się do newslettera, każdy nowy klient może liczyć na 10% rabat na pierwsze zakupy. Warto nadmienić, że zarejestrowani klienci otrzymują punkty lojalnościowe za złożone zamówienia, które mogą wymienić na rabaty przy kolejnych zamówieniach.

Biuro Obsługi Klienta - Kontakt z nami

Infolinia
(32) 308 00 02

Porady na email
porady@bodypak.pl

Wyślij wiadomość

 

Informacje na temat otwarcia własnego sklepu pod szyldem BODYPAK.

Zmiana smaku, zmiana adresu, dodanie lub zmiana produktu.

Błędy w działaniu sklepu, pytania techniczne

Pomoc w doborze suplementów, porady dietetyczne

Reklamacje i zwroty zamówień