Proponowane produkty
Proponowane kategorie
Proponowani producenci
Przeczytaj na blogu
Proponowane kategorie
Proponowani producenci
Proponowane produkty
Przeczytaj na blogu
Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Dla firm kurierskich jest to zwykle: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.
Transakcja, w której płatność nie doszła do skutku będzie mieć status „Oczekuje na przelew”. Prosimy wówczas poinformować nas (e-mailem lub telefonicznie), że płatność zostanie dokonana przelewem, a my będziemy oczekiwać wpływu należności.
Jeżeli interesuje Cię produkt, którego aktualnie nie mamy na stanie - wpisz swój adres e-mail w odpowiednie pole na karcie niedostępnego produktu i kliknąć przycisk POWIADOM O DOSTĘPNOŚCI. Wówczas otrzymają Państwo powiadomienie e-mail o dostępności produktu, kiedy tylko przyjmiemy go na stan magazynowy.
Nowych klientów zachęcamy do zapoznania się z korzyściami płynącymi z robienia zakupów w BODYPAK.PL. Po zapisaniu się do newslettera, każdy nowy klient może liczyć na 10% rabat na pierwsze zakupy. Warto nadmienić, że zarejestrowani klienci otrzymują punkty lojalnościowe za złożone zamówienia, które mogą wymienić na rabaty przy kolejnych zamówieniach.
Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Dla firm kurierskich jest to zwykle: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.
Pełny cennik wysyłki zagranicznej znajduje się tutaj: https://www.bodypak.pl/pl/content/6-wysylka-zagraniczna.
Niestety, ze względów logistycznych, odbiór osobisty jest możliwy tylko w naszej siedzibie w Chrzanowie, gdzie znajduje się magazyn główny. Nie oferujemy możliwości odbioru zamówień w sklepach franczyzowych.
W przypadku wystąpienia problemu z zamówieniem (np. gdy zamawiany przez niego produkt jest uszkodzony i nie nadaje się do sprzedaży) informujemy klienta telefonicznie lub mailowo o wystąpieniu takiego zdarzenia i proponujemy rozwiązanie. Decyzją klienta jest jego akceptacja bądź odrzucenie. Do czasu podjęcia decyzji bądź kontaktu z nami, zamówienie będzie miało właśnie taki status, a jego realizacja będzie wstrzymana.
Zamówienia są wysyłane najpóźniej następnego od momentu złożenia zamówienia. W praktyce jednak, znaczna większość zamówień złożonych do godzin popołudniowych zostaje skompletowana i wysłana tego samego dnia. Zamówienia złożone w piątek są wysyłane najpóźniej w poniedziałek. Do czasu wysyłki należy doliczyć przybliżony czas doręczenia paczki przez kuriera, na który nie mamy wpływu.
Transakcja, w której płatność nie doszła do skutku będzie mieć status „Oczekuje na przelew”. Prosimy wówczas poinformować nas (e-mailem lub telefonicznie), że płatność zostanie dokonana przelewem, a my będziemy oczekiwać wpływu należności.
Długość księgowania przelewu zależy od czasu realizacji transferu między bankami. Zaksięgowane wpłaty są przez nas sprawdzane 2 razy dziennie, po sesjach przelewów przychodzących (11:00 oraz 15:00). Wówczas zmieniamy status zamówienia na PŁATNOŚĆ ZAAKCEPTOWANA.
Nie, podawanie przyczyny rezygnacji z zamówienia nie jest wymagane, jednakże bylibyśmy wdzięczni za informację czy oferta sklepu i proces składania zamówienia spełnił Państwa oczekiwania.
Numer konta do przelewu jest wysyłany w potwierdzeniu zamówienia oraz dostępny w pod tym adresem: https://www.bodypak.pl/pl/content/5-formy-platnosci .
Jeżeli interesuje Cię produkt, którego aktualnie nie mamy na stanie - wpisz swój adres e-mail w odpowiednie pole na karcie niedostępnego produktu i kliknąć przycisk POWIADOM O DOSTĘPNOŚCI. Wówczas otrzymają Państwo powiadomienie e-mail o dostępności produktu, kiedy tylko przyjmiemy go na stan magazynowy.
W przypadku chęci dokonania zmiany w złożonym zamówieniu prosimy o PILNY kontakt telefoniczny lub e-mail na adres info@bodypak.pl z informacją, jakie zmiany mogą być dokonane. Również, w takich sprawach pomogą Państwu dedykowani doradcy na czacie inernetowym, na stronie głównej naszego sklepu.
Nowych klientów zachęcamy do zapoznania się z korzyściami płynącymi z robienia zakupów w BODYPAK.PL. Po zapisaniu się do newslettera, każdy nowy klient może liczyć na 10% rabat na pierwsze zakupy. Warto nadmienić, że zarejestrowani klienci otrzymują punkty lojalnościowe za złożone zamówienia, które mogą wymienić na rabaty przy kolejnych zamówieniach.
W przypadku pojedynczych produktów, wystarczy wybrać smak, wybrać ilość sztuk danego produktu i dodać ją do koszyka. Następnie wybrać inny smak, ilość i znowu dodać do koszyka. W przypadku produktów występujących w zestawach (np. karton batonów) istnieje możliwość wymieszania smaków w zestawie, ale prosimy o zamieszczenie informacji w komentarzu do zamówienia.
W momencie gdy zamówienie zmieni status na WYSŁANE, punkty lojalnościowe zostaną dopisane do konta klienta.
Rejestracja konta na BODYPAK.PL jest darmowa i nie wiąże się z żadnymi kosztami, ani obowiązkami. Natomiast, ma wiele zalet, m.in. uczestnictwo w programie lojalnościowym.
Staramy się udostępniać tabele rozmiarów dla oferowanej odzieży i akcesoriów. Jeśli takiej nie ma, nasi doradcy postarają się pomóc Państwu w wyborze właściwego rozmiaru.
Kupon wygenerowany z punktów lojalnościowych przepada, ponieważ został wykorzystany w zamówieniu. Aby odzyskać punkty lojalnościowe, prosimy o kontakt.
W przypadku gdy paczka nie posiadała znamion uszkodzenia, a w środku znalazł się uszkodzony produkt prosimy o zapoznanie się z ogólnymi warunkami składania reklamacji, oraz wypełnienie formularza reklamacji, dostępnego w sekcji: https://www.bodypak.pl/pl/content/149-reklamacje-i-zwroty .
Z uwagi na obłożenie infolinii mogą wystąpić problemy z nawiązaniem połączenia. W razie gdyby natrafili Państwo na takie trudności, mają Państwo możliwość zasięgnięcia informacji od doradców w dedykowanym czacie internetowym bądź skontaktowanie się z nami za pośrednictwem wiadomości e-mail lub przez nasz profil na Facebooku: https://www.facebook.com/bodypak .
Zgodnie z regulaminem sklepu, zwrot nastąpi 14 dni roboczych, jednakże wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, zwroty dokonywane są bez zbędnej zwłoki.
Szybki kontakt: