9. PROGRAM LOJALNOŚCIOWY DLA KLIENTÓW BODYPAK.PL
9.1. Program lojalnościowy to system bonifikacyjny dla każdego zarejestrowanego klienta Bodypak, który złoży zamówienie za pośrednictwem sklepu internetowego.
9.2. Dla prawidłowo złożonych i odebranych zamówień , punkty lojalnościowe naliczają się wg. przelicznika
pokazanego na karcie każdego produktu. Standardowo klient może otrzymać 1 punkt za każde wydane
1 zł, chyba że przelicznik zostanie zmodyfikowany poprzez promocję ograniczoną czasowo.
9.3. Punkty lojalnościowe są niezbywalne i są niewypłacalne. Klient może gromadzić i zbierać punkty
które będą aktywne przez 60 dni kalendarzowych licząc od dnia ich nabycia. Po terminie 60 dni
kalendarzowych licząc od dnia nabycia punktów, punkty niewykorzystane ulegają automatycznemu
skasowaniu.
9.4. Ilość punktów i termin ich wygaśnięcia klient może cały czas sprawdzić na swoim koncie.
9.5. Punkty lojalnościowe są naliczane w momencie odebrania zamówienia i obowiązują przez okres 60 dni
kalendarzowych od dnia ich nabycia. Moment nabycia punktów jest równoznaczny ze statusem
zamówienia DORĘCZONE lub ODEBRANE.
9.6. Klient w okresie obowiązywania punktów może je przekształcić na voucher kwotowy, a jego wartość
określa przelicznik: 25 punktów lojalnościowych to 1zł.
9.7. Vouchery za punkty nie mogą być wykorzystywane i/lub łączone z innymi promocjami organizowanym przez Sprzedawcę, chyba że
inaczej stanowi regulamin promocji. Klient może łączyć punkty z kliku prawidłowo złożonych i odebranych zamówień w jeden voucher jeżeli
punkty z najstarszego i ostatniego zamówienia są nadal aktywne. Klient nie może użyć więcej niż 3
vouchery w trakcie składania jednego zamówienia.
9.8. Klient może z zebranych punktów generować vouchery które będą aktywne przez 30 dni kalendarzowych licząc od dnia ich wygenerowania. Po terminie 30 dni kalendarzowych licząc od dnia wygenerowania voucheru, vouchery niewykorzystane ulegają automatycznemu skasowaniu.
W przypadku gdy Klient nie wyrazi zgody na odbiór paczki, odmowa przyjęcia przesyłki jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymania punktów, które przepadają bezpowrotnie i nie zostaną naliczone. W przypadku gdy Klient nie może odebrać przesyłki z przyczyn nie zależnych od niego jak:
-nieobecność podczas próby doręczenia;
-błędny adres doręczenia wpisany przez Sprzedawcę;
-niedoręczenie paczki zależne od przewoźnika;
-awaria,
-przeterminowany lub przepełniony paczkomat
lub inne zdarzenie losowe za które Klient nie ponosi winy, punkty zostaną naliczone tylko wtedy gdy Klient potwierdzi chęć odebrania tej przesyłki, a w przypadku bezpośrednio zależnym od niego pokryje koszt jej ponownego nadania lub ustali warunki ponownej wysyłki z działem reklamacji.
W przypadku zwrotu, części lub całości zamówienia, punkty lojalnościowe są odejmowane i przepadają bezpowrotnie.
9.9. W sytuacji, gdy Klient przekształcił zgromadzone punkty lojalnościowe na voucher i dokonał zwrotu towaru, voucher traci ważność i nie może zostać wykorzystany ponownie. Jednak w przypadku, gdy voucher został już wykorzystany, Klient może zostać obciążony kosztami w wysokości wartości vouchera, do którego stracił prawo wraz z dokonanym zwrotem.
9.10. W sytuacji, gdy Klient przekształcił zgromadzone punkty lojalnościowe na voucher, ale popełnił błąd w
trakcie składania zamówienia, dopuszcza się możliwość przywrócenia takiego voucheru do ponownego użycia, po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszonej przez Klienta w tym przedmiocie reklamacji.